God morgon!

Idag var jag uppe med tuppen, jag kunde inte somna om när Robin stack iväg till jobbet. Eftersom det ska komma några målare hit och ta bort fönsterna idag så kunde jag inte somna om för den delen heller. Jag vill inte ligga och sova när dem kommer. Just nu ser det ut som att vi ska flytta eftersom jag inte har några gardiner uppe och ingenting i fönsterna. Inte nog med det, jag har flyttat på sakerna som stod framför. Köksbordet står inte alls någe bra nu, men eftersom jag var tvungen att flytta på det så får det stå som det gör nu. Usch, jag vill inte ha främmande människor här.. Mina kissemissar kommer att springa och gömma sig, och jag kommer att få fånga dem och stänga in dem på toaletten. Jag vill inte att kissarna ska rymma. Nu är det bara att vänta och se när dem kommer hit..

/l




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0