God morgon - tisdag

Usch, ännu en tidig morgon. Men ikväll ska jag lägga mig tidigt, hellst innan kl.19. Inatt ska jag följa med en som delar tidningar, så därför vill jag sova innan. Jag ska möta henne halv tre inatt :| Lite jobbigt, men jag ska jobba så sent i fem veckor sen, det här är bara "provdagar". Jag ska vara med inatt och natten till torsdag. Det känns endå skönt att gå upp vid den här tiden eftersom målarna kommer idag också, SUCK. Men jag tänker inte vara hemma hela dagen, så katterna får nöja sig ned att vara inne på toaletten i några timmar. Ruben har nog ingenting emot det eftersom har låg under badkaret hela dagen igår och var rädd. Mysan lägger sig säkert i badkaret som hon brukar, så det går ingen nöd på dem, det vore en annan sak om det var hela dagen, men så elak är jag inte. Nu ska jag klä på mig och äta frukost.

Inget badväder idag? :(

/l

Kommentarer
Postat av: Emmy

godmorgon. hoppas det blir kul för dig idag.

2008-06-10 @ 06:57:55
URL: http://pinksuperstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0