God morgon - torsdag

*Jäsp*, jag är så j*vla trött, men jag tvingade mig själv att gå upp kl. 8 idag eftersom jag ska jobba inatt och ska sova några timmar innan jag börjar. Om några timmar ska jag cykla hem till mammis och pappis, ska sova där. Då får jag närmare till jobbet ;) Jag har inte hunnit sova i min "nya" säng ännu och inte i mitt "nya" rum heller, men idag ska jag det. Hihi, får se om jag cellskräck eller inte :P Jaja, jag ska iaf sova där i två "nätter" och sen ska jag hem till min älskling igen, kommer att sakna honom eftersom vi inte brukar vara ifrån varandra! 

Nu ska jag fixa musik till min mp3-spelare, det kan vara bra att ha den när jag ska jobba nästa vecka (när jag är själv).  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0