God morgon - torsdag

Usch, jag var jättetrött igår kväll så jag gick och la mig i 6-taget. Vaknade i natt av att klockan ringde och var fortfarande jättetrött efter att ha sovit åtta timmar. Nu känner jag mig ganska pigg, men jag funderar på att lägga mig i soffan, titta på en film och kanske sova en stund. Det är ju inte kul om jag är trött som igår när älsklingen kommer hem. Just ja, idag när jag skulle stoppa en tidning i en "råttfälla"  så gjorde jag illa mig på långfingret, jag började blöda :( Men nu blöder det inte, men jag har ett plåster på endå så det inte ska komma in smuts i såret. Nehej, nu ska jag titta efter en film, vet inte vart jag har alla ;P

/l

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0