Läskigt

Jag håller på att oroa ihjäl mig, det kanske inte är så konstigt trots allt. Jag hann inte stänga in katterna på toaletten när målarna kom, men Ruben och Mysan gömde sig under soffan så det var ingen fara. Men nu när jag ser vad de satt utanför fönsterna håller jag på att dö av nervositet. Katterna kan lägga sig i dessa skydd eller vad jag ska kalla dem, tänk så kan dem ta sig ut (det är nästintill omöjligt), men endå. Jag gör mig själv mer och mer orolig. Kommer jag våga lämna katterna ensamma hemma? Vad håller dem på med nu? Kommer Mysan lägga sig vid fönstret och försöka ta sig ut? Ruben är lite fegare så han vågar nog inte gå nära fönsterna. Åhhh, Mysan, nu är hon i vardagsrumsfönstret och håller på och undersöker..

/l




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0