Lördag

I morse vaknade jag vid 9, men gick upp vid 11. Jag låg och läste lite och spelade på mobilen innan jag gick upp. Det var skönt att få sova ut idag också, men jag kan inte sova längre än till 9, det är då jag vaknar. Igår kväll kände jag att jag började få ont i helsen och i morse hade jag lite ondare, men nu har det nästan försvunnit. Men det förvånar mig inte om jag blir förkyld snart. Fast det är bättre att jag blir förkyld nu och inte när jag ska jobba på nättera sen, om några veckor. Jag har iaf en fullplanerad nästa vecka, på måndag ska jag jobba, tisdag till ortopeden och kanske träffa Anka?, onsdag jobba och torsdag jobba. Jag ska inte jobba hela dagarna, utan från kvart i två till sex på eftermiddagen. Det känns skönt att veta att jag får lite pengar nästa månad, om jag inte skulle jobba nästa vecka så är jag inte säker på att jag skulle få några pengar. Ucsh, nu ska jag inte tänka på pengar något mer idag, för jag hatar verkligen att behöva snåla när jag nästan är fattig. Jag ska tänka på något roligare nu.. Jag ska på kalas idag :) Och efter det ska jag och älsklingen hem till mammis & pappis för att grilla :) MUMS! Det var länge sen jag grillade (eller länge sen.. det var förra helgen), men det är extra gott att grilla hos mammis & pappis :) Hihi. Nu ska jag klappa mina söta katter och sen göra mig iordning innan vi ska gå iväg.

/l


Kommentarer
Postat av: Durimoll

hoppas att du fick en fin dag

Postat av: Solli

Vilken söt jordgubbe :o)

Ha en underbar söndag!!

2008-06-15 @ 11:42:26
URL: http://sollis.blogg.se/
Postat av: Polina

Vílken fin jordgubbe!! och fin blogg! (:

2008-06-15 @ 14:08:28
URL: http://pollelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0