Lördag - ledig inatt :)

Usch, jag är så himla trött! Jag orkade inte sitta framför datorn i går, jag ocfh syster storrensade hos mamma och pappa. Vi var på sopptippen två gånger och slängde lite skit, men det finns fortfarande mycket kvar att slänga. Jag fick mer ordning i mitt "nya" rum när jag rensade ut det jag inte skulle ha kvar, men jag är inte nöjd med rummet än. Jag hann inte göra så mycket mer igår, jag gick och la mig ganska tidigt.

Nu har jag ju jobbat två nätter, en natt kvar med hon som har distiktet. Jag tycker att det har gått bra med tanke på att jag inte är van vid att arbeta på nätterna. Än så länge har jag inte gjort ett enda fel, jag är ganska stolt över mig själv! :) Jag har ont i benen idag, hade det inatt när jag gick upp, men det fnns inte så mycket att göra åt det. Det är bara att göra sitt jobb och sen vila när man kommer hem. Jag har upptäckt att jag måste sova när jag kommer hem också, det räcker inte att sova några timmar innan jag jobbar. Nu är jag iaf ledig en natt och sen har jag sex nätter framför mig, hoppas jag orkar med det.

Nu ska jag hänga upp nytvättade kläder och fundera ut vad jag och älsklingen ska äta till lunch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0