Onsdag

Igår kväll tänkte jag att det skulle bli så himla skönt att få sovmorgon idag, men icke sa nicke.. Jag vaknade vid 8 och kunde inte somna om, det är grannarna som väsnas och jag fattar inte vad de sysslar med. Våran hyresvärd måste vara dum i huvet eftersom vi inte fått nån information om att det ska väsnas så här. Innan Robin kom hem igår så mådde jag jätteilla och hade ont i huvet, men det blev bättre när grannen hade slutat väsnas för dagen. Men det är inte kul att inte kunna vara någonstans i lägenheten, för det låter lika mycket överallt! Åhh, jag blir galen på våra j*vla grannar, alltid någon som STÖR alla andra. En rolig sak är ju att vi inte får vara störande under alla dygnets timmar, man får inte prata högt, spela musik, etc. MEN grannen som håller på och slipar (gissar att dem slipar någon stans) behöver tydligen inte ens sätta upp en lapp om att hon/han kommer att väsnas några dagar. Då tycker jag att det är okej om jag spelar lite hög musik för att inte bli galen av oljudet!? Jag önskar att jag bodde någonstans där det var lugnt och skönt, ingen granne som stör utan att tala om det, ingen hyresvärd som har sina knäppa regler men som ändå inte följs. Jag vill så gärna flytta härifrån!

JAG VILL SOVA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0