Semester?

Vi hade en plan, det skulle bli skönt att komma bort från stan, men planen sprack när jag kom på att katterna måste ha någonstans att vara.. Om vi bara hade haft Ruben så hade hade mormor och morfar säkert ställt upp, men Mysan hos dem vet jag inte. Hon är ju så busig och har ner blommorna på golvet så krukorna går sönder. Hon klöser på soffan och gör som hon vill. Jag vet inte om mormor och morfar skulle klara av henne, hon lär inte vara "blyg" om hon är där, inte som Ruben som ligger under soffan i en vecka tills matte och husse kommer och hämtar honom. Han är fegare och därför var det inga problem att ha honom där. Jag är rädd att Mysan skulle ha sönder blommor, prydnadssaker och att hon skulle rivas. Jag önskar att jag kommer på en lösning, jag vill så gärna åka på semester! Jag vet att man får tänka på sånt när man skaffar husdjur, men någongång måste man få åka iväg. I julas när mormor och morfar var kattvakt åt Ruben så var det första gången som vi åkte iväg, båda två. Innan det har jag åkt själv, utan Robin. Åhh.. Jag måste prata med mormor och höra vad hon tycker, vill hon vara kattvakt åt båda eller ej.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh men de va ju bra att du hann :D hih

2008-06-23 @ 13:11:33
URL: http://penajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0