Söndag

Idag gick jag upp vid 10, skönt att sova ut! Jag tror att jag ska sova när jag kommer hem från jobbet och innan jag jobbar för att inte bli supertrött. Men det är så konstigt att jag var trött igår när jag kom hem till älsklingen, jag är inte van vid att jobba på nätterna.

För en stund sen tog jag och älsklingen en promenad till parken zoo och hälsade på systersöt, jag träffade även min gamla tränare :) Fast vi gick aldrig in i parken, får göra det någon dag när systersöt inte jobbar så hon kan följa med ;) Hihi.

Vet inte alls vad vi ska hitta på mer idag.. Jag ska iaf hem till mamma och pappa ikväll eftersom jag jobbar inatt. Usch, jobba i fem veckor nu.. Sen får jag några veckor ledigt innan skolan börjar igen. Jaja, nu ska jag mysa med Ruben som ligger i sängen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0