Sovmorgon

Åh, det var så himla skönt att äntligen få sova ut! :D Jag somande mitt i en film igår kväll, jag kunde inte hålla ögonen öppna längre så jag somnade. Jag tror att klockan var runt halv tio. I morse vaknade jag när älsklingen stack iväg till jobbet och sen somnade jag om. Jag vaknade kl.9 och var fortfarande trött (sov väl för länge), men jag gick ändå upp då. Nu är jag ganska pigg och känner mig utvilad :) Idag ska jag och älsklingen gå på stan och köpa födelsedagspresenter åt några "släktingar" ;P Så det blir kalas två dagar efter varandra, i morgon och på söndag :) Hihi. Nu ska jag hänga upp min tvätt som ligger i tvättmaskinen. Sen ska jag dammsuga upp lite katthår som ligger lite här och där ;P

/l

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Sv: Igår sov jag. Haha. Var super trött!

2008-06-13 @ 12:22:49
URL: http://typperra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0