Städat

Nu har jag städat klart för idag, jag blev ganska nöjd men det finns fortfarande lite kvar att göra. Jag har lite av mina kläder i sovrummet, men dem får vara där. Jag orkar inte ta undan dem just nu, får se om jag har lust att ta bort dem ikväll. En rolig sak som jag upptäckte när jag skulle dammsuga under byrån i sovrummet var att det låg 12 stycken kattleksaker där under. Katterna har så många leksaker så det märks inte om några är borta, men många av dem under byrån var bollar och katterna älskar sina bollar :) Jag funderar på om jag behöver tvätta, egentligen skulle det nog behövas men jag vet inte om jag vill. Tvättkorgen är inte full :P Hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0