Torsdag

God morgon! Igår kväll somnade jag ganska sent, men det gjorde ingenting eftersom älsklingen är ledig idag :) Idag ska jag försöka handla lite mat till helgen, första gången jag inte firar midsommar med mamma och pappa :/ Det känns konstigt, men jag kan inte göra så mycket åt det. Jag får sitta här hemma med älsklingen och äta sill och potatis istället. Vi kunde ha campat med svärmor i helgen, men vill jag sova i tält flera nätter? Vill jag ens sova i tält? Har jag någon bil? Svaret på frågorna blir NEJ! Om det inte vore så att svärmor ska vara borta hela helgen så kanske vi hade kunnat åka med dem, men jag vill inte tälta mer än en natt! Jag tycker inte om att tälta, isåfall skulle jag behöva en tjock madrass så jag inte får ont i hela kroppen efter en natt. Men jag äger ingen sådan madrass :/ Jaja, jag får acceptera att jag och älsklingen kommer att vara här hemma och ha tråkigt.

Just ja, jag fick reda på nåt läskigt igår. Robins systers son som fyllde år förra veckan är på sjukhuset, han har ramlat med cykeln. Jag hoppas det inte är så allvarligt och att han får åka hem idag.

Nu ska jag fixa lite frukost.. Sen handla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0