Tröttis

Ojoj, jag är redan trött. Det är bra på att sätt eftersom jag ska lägga mig tidigt och gå upp i natt för att jobba. Men det är ändå inte bra eftersom jag känner mig elak mot Robin om jag är trött, när jag är trött så orkar jag ingenting. Och inte vet jag vad jag ska laga för mat idag.. Usch, jag avskyr verkligen att inte veta vad jag ska äta för något. Är det någon som kan ge mig förslag på vad jag ska äta till middag? Jag har idétorka.

Sis stack här ifrån för en liten stund sen. Vi gick på stan en stund och sen gick vi hit och åt mat. Efter det spelade vi lite xbox och satt och nördade som vanligt. Inte konstigt att jag blev trött ;P Nehe, det här duger inte, jag måste göra någonting nu, innan jag somnar.

/l


Kommentarer
Postat av: sis

bajs? haha skoja. . vet inte ;P

2008-06-10 @ 16:44:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0