Tyst som en mus

Just nu är det en målare här, han håller på att måla fönsterna i sovrummet, på utsidan. Så han står på balkongen, inte konstigt att jag tyckte att han var tyst ;P Jag trodde ju att han var i köket. Haha. Katterna är fortfarande instängda, fast jag var inne hos dem nyss och gosade. Jag vet inte hur mycket spring det blir här när målaren är klar på balkongen. Jag funderar på vad jag ska hitta på idag, det är inte alls någe bra väder ute. Jag som ville bada, visst kan jag göra det trots att det inte är sol men det vill jag inte. Sis och jag skulle hitta på något idag, så vi får se vad det blir :) Jag vill hellst inte lämna lägenheten innan målarna är klara för idag.

/l


Kommentarer
Postat av: lovisa

aa:d ha en bra dag!

2008-06-10 @ 10:17:11
URL: http://loviiissaa.blogg.se/
Postat av: sandra

iiih vilka fina katter! : D

2008-06-10 @ 14:41:09
URL: http://ajohejdu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0