Vart tog sommaren vägen?

Det känns nästan som att det är höst ute, det är blåsigt och regnigt. Jag vill ha sol och många plusgrader!

Den här sommaren blir inte lik alla andra.. Det kommer att bli tomt, inga fler sommarminnen. Jag har en massa minnen  sen jag var liten ända till nu. Jag kommer aldrig få sova i lillstugan igen, aldrig mer springa runt på gräsmattan och bara njuta av friheten. Nu är det slut på det! Slut för alltid! Jag kommer aldrig mer att se huset (det kommer säkert att rivas), jag kommer ändå aldrig klara av att åka förbi och titta. Jag ville aldrig att den här dagen skulle komma! Jag kommer att sakna huset, uthusen, tomten, bryggan, mulltoan, ALLT som har med landet att göra! :'( Jag önskar att jag hade haft mycket pengar, att jag hade kunnat ta över efter mormor & morfar, att jag hade kunnat haft allt kvar. Det är bara att inse sanningen, snart är allt borta :'( FAAAAAN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0