:D

Idag har jag varit på stan med syster, har kollat på kläder. Så nu har jag önskat mig en tröja från Lindex och ett par mjukisträningsbyxor från H&M :) Fick mobilen vid 11 idag, skyndade mig att hämta ut den och började pilla med den på en gång :) Har lagt in lite musik nu som jag sitter och lyssnar på.
Ikväll ska jag titta på tv, det är väl Let's dance och Hjälp! som vanligt :) I morgon ska jag "jobba", jäkla praktik och förstöra min helg! Men men.. Jag får iaf sovmorgon i morgon för jag börjar inte förrens kl.14, slutar kl.22.. På söndag börjar jag kl.7 och slutar kl.15. Som tur är hinner mamma, pappa, sis, Daniel och älsklingen fira mig efter praktiken på söndag :) Haha, och på måndag ska jag gå till systemet och handla en flaska vin ;) Måste känna efter hur det känns att handla där!
Nu ska jag sätta mig framför tv:n, HA EN TREVLIG KVÄLL! :)


/l


Kommentarer
Postat av: Linnea

Fy fan va avundsjuk jag blir nu då, jag vill också åka till systmet och handla själv:) kram

2008-03-14 @ 18:49:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0