Glad påsk!

Igår var mamma, pappa, syster, Daniel, moster, morbror och mina kusiner Sara och Henrik här. Även min kära fru Anka var här :) Mormor kom inte hit eftersom morfar fick komma hem igår. Det var lika bra att hon stannade hemma och tog hand om honom eftersom han knappt kunde gå. Jag fick iaf pengar i födelsedagspresent och ett halsband :) Jag och Robin fick en en mycket vacker tupp i påskpresent av syster och Daniel. Och av mamma och pappa fick vi en påskkruka full av godis :D Jag hade ju bakat bullar och moccarutor går och de blev inte mycket kvar när kvällen var slut :P Fast det räcker till idag också :)
Nu ska jag sätta igång och städa, måste dammsuga eftersom det är så mycket smulor i vardagsrummet sen igår. Sen ska jag diska, så himla kul ;)

Svar till Nina:
Jag går andra terminen nu och vi har haft läkemedelsberäkning, har snart prov i det också. Det är det enda som vi gjort som har med matte att göra. Vet inte om det kommer mer längre fram. Men det vi räknat är plus, minus, gånger och delat, inte så speciellt svårt. Fast det beror kanske på om man har lätt för matte eller inte.
Hoppas du fick svar på din fråga! :)

/l


Kommentarer
Postat av: Anka

Åh chokladrutorna var utsökta även bullarna och allt annat gott muums :D

2008-03-22 @ 17:46:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0