Halvdöd

Varför är jag alltid så himla trött? Jag orkar ingenting längre.. Inte hinner jag träna heller..
Idag började jag jobba 7 och slutade 16, i morgon jobbar jag likadant. Sen är jag "ledig" torsdag och fredag. Men på lördag och söndag ska jag jobba.. Inte alls kul att jobba på en söndag, särskillt inte när man fyller år! Men men, jag överlever väl..

Haha, jag gjorde en sån taskig sak mot Mysan idag. Fast jag tyckte det var mycket roligt! Jag och älsklingen badade i badkaret och hon stog på kanten och tittade på, så jag tog och doppade henne i vattnet :) HAHA. Sötnosen blev så blöt och såg så himla rolig ut. Tur att hon inte rev mig när jag höll i henne! Hon verkar fortfarande tycka om mig så :) Synd att kameran hade så dåligt batteri, annars hade jag tagit ett kort på den blöta katten.

Nu ska jag vila.

/l

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0