Sista dagen

Idag var det ju sista dagen på praktiken, känns väldigt skönt att inte behöva åka fram & tillbaka till Nyköping nästan varje dag. Men samtidigt känns det sorgligt eftersom jag lärde känna en del patienter. Jag kommer sakna en viss dam som var väldigt pratglad och trevlig, det var väl henne jag lärde känna mest. Jag kommer även sakna personalen, särskilt dem jag jobbade med. Men vem vet, jag kanske träffar dem någon gång i framtiden? :)
Usch, nu känns det jobbigt att jag inte ska åka dit nästa vecka igen.. Nu har jag fem skolveckor framför mig och sedan är det praktik igen, fast här i stan på Tunagården. Min kurs som jag ska läsa nu börjar på tisdag. På måndag ska jag ge blod för andra gången i mitt liv och sen ska jag på ett årsmöte med mamma i Flen (tror jag att det var).
Nu ska jag koncentrera mig på Let's dance, inte så lätt när jag sitter med laptopen framför tv:n ;P

/l

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0