Sötis i knät

Min lilla kisse ligger i mitt knä :) Så mysig!

Köpte ett handledsstöd och en mus på Clas Ohlson. Handledsstödet är verkligen skönt, jag får alltid så ont i handleden när jag sitter vid datorn länge.





Köpte även två olika gardinvepor på Hemtex. Hade tänkt att köpa tyg, men det finns ingen bra tygaffär här i stan. Har varit och handlat för första gången på systemet nu, haha. Hon i kassan grattulerade mig eftersom jag fyllde igår :) Jag köpte en låda vin som jag ska ha i helgen, fast jag ska inte dricka hela själv :P

Ikväll är det Gibbon, har inte varit där på några veckor så det ska bli kul att träffa barnen igen. Men samtidigt är det jobbigt att vara där.. Jag tänker bara på hur allt var förut.. Hmm.. :(

Aja, nu ska jag fixa med gardinerna och plugga.

/l

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0