Thaimat ;)

Thaimat på påskafton, kan det bli bättre? ;)
Robins mamma, pappa, syskon och syskonbarn var här idag :) Det var roligt att träffa alla :) Jag fick presentkort på Gina tricot av min svärfar och av Robins ena bror och hans familj. Av hans syster och hennes familj fick jag tulpaner och trisslotter. Av Robins äldsta bror och hans familj fick jag ett jättefint ljusfat med två ljus :) Men jag fick ingen present av svärmor, men det kommer nästa helg :)

Nu kommer Robin med maten :D

GLAD PÅSK!

/l

image570

Kommentarer
Postat av: sannaa

söt bild :)

2008-03-22 @ 19:36:10
URL: http://www.sannaaek.blogg.se
Postat av: sis

mums, vad gott :D

2008-03-23 @ 08:35:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0