Bakis?

Mitt seminarium jag var på i går gick bra, måste bara fixa lite mer med hemtentan.. Efter skolan åkte jag hem till mamma & pappa, systersöt hade plockat ur sina saker från sitt rum. Så jag plockade in mina saker i mitt nya rum ;) Måste hem någon dag nästa vecka för att flytta det sista.. Sen är mitt rum systersöts rum!
Jag, Robin, systersöt & Daniel hade tänkt att grilla i Vilsta igår, men det började regna så vi åkte hem till Daniels mamma. Vi satt på deras altan och grillade och hade det trevligt :) Som tur var slapp vi ta taxi hem, TACK! :D
Idag ska jag hem till ANKA, ska ta en buss dit som går halv 11. Går inte så många bussar till Ärla på röda dagar :/ Och jag som trodde att jag skulle ha svårt att gå upp idag.. Men nejdå, jag har hunnit duscha och klätt på mig redan. Ska ha filmkväll med min fruga :) I morgon åker jag hem igen, då ska jag nog försöka låna bilen av mamma & pappa så jag kan hämta min träningmaskin ;P Hihi.

Nu ska jag lägga mig i sängen bredvid min älskling <3

/l


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0