Bättre sent än aldrig!?

Jaha, man kan ju fundera på hur folk tänker.. Jag tror inte att man tänker alls. Jag fick en lapp idag om att ett måleriföretag kommer på måndag och ska ta bort alla fönster för att måla dem på utsidan. De kommer att hålla på i ca 10 dagar i varje lägenhet och kan inte tala om exakt när de tänker komma under dygnets alla timmar. JIPPIE tänkte jag, vi har två katter som försöker smita ut på balkongen så fort man öppnar dörren, hur ska det då gå eftersom de skulle ha tillgång till balkongen också. Jag funderade på hur faen man kunde lämna en lapp om något som ska ske på måndag, när det är torsdag idag. Lite sent kanske! Som tur var gick det att ändra så att de kommer måndag v.24 istället, då är jag hemma ledig!Men jag är fortfarande lite sur över detta.. Jag måste plocka bort allt som står MINST en meter från fönstret. Det betyder halva lägenheten, good luck att jag kan få bort sängen så att den är en meter från fönstret. Jag tycker dessutom inte om att ha helt okända människor i min bostad, vem vet vad de gör.. Vad skulle jag ha gjort om de skulle ha kommit nästa vecka, stängt in katterna på toaletten, i tio dagar!? Hmm. Om jag hade vetat det här lite tidigare så kanske jag skulle ha kunnat ordnat kattvakt, men som tur var så gick det att ändra på datumet. Nu måste jag bara sitta hemma varje dag, varje timme, varje minut, varje sekund - för jag vet inte när de kommer, bara att de kommer tidigast på måndag v.24. Sånt här gör mig galen!

/l

Kommentarer
Postat av: emelie

SVAR; Photoshop :)

2008-05-30 @ 09:17:32
URL: http://etalvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0