!

Vissa människor är bara för mycket. En del snackar bara en massa strunt, andra går en på nerverna. Det finns dem som både snackar strunt och går en på nerverna, jag vet en sådan person! Jag är inte på mitt allra bäsa humör idag på grund av den här personen. Jag var på bra humör ända tills den här personen började med sitt struntprat och jag försökte verkligen hålla mig undan, men jag lyckades inte så bra. Jag vågar inte säga till den här personen att jag inte vill höra om allt och ingenting, jag vill göra det jag ska utan att någon stör mig. Jag känner mig själv och vet att jag snart blir förbannad och gör något riktigt dumt, förhoppningsvis ska inte det behöva hända, men vad gör man när en person är så himla jobbig att man blir upprörd så fort man ser den?

Snart ska jag, älsklingen och svärfar åka och handla :) Det behövs verkligen och om inte jag var så tjatig så skulle vi aldrig få skjuts till affären för att storhandla.

/l

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0