Första dagen..

Så.. Nu har jag varit på min praktikplats. Alla verkade vara så snälla, så det blir säkert 5 roliga veckor. Idag  fixade vi med schemat och gick runt och tittade lite, sen fick vi åka hem. Så i morgon börjar det "på riktigt". Måste gå ner på stan en snabbis idag, vet inte vad jag ska ha på mig när jag jobbar, vi måste ha våra egna kläder så det blir problem, jag som har så dåligt med sköna byxor. Vill inte gå runt med stela jeans varje dag, vill inte heller ha på mig mina mjukisbyxor som är så sköna. Ska försöka hitta några på stan som är sköna och som ser bra ut. Hmm.. Får se vad jag hittar. Sen ska jag börja plugga till en hemtenta som ska vara inne nästa vecka, MASSOR att göra! :/

/l

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0