Mors dag

Min dag :

Mulleloppet-  Efter 5 timmars sömn cyklade jag iväg mot Årby, klockan var innan åtta. Jag blev helt slut, jag cyklade upp för en jättejobbig backe så pulsen var uppe i 200 när jag kom fram. Väl framme träffade jag mammsen och jag började förbereda. Efter ett tag kom det mer folk och vid nio-halv tio var det en massa familjer där med småbarn. Jag spenderade några timmar i ett partytält, bakom fyra väggar. Jag var fisken i fiskdammen ;P

Hos mamma & pappa-  Vi fikade och pratade lite. Mammsen fick sin present och blev glad :) Mamma & pappa pratade om att de skulle åka ut till mormor & morfar, så jag följde med dit. Mormor blev också glad över det hon fick :)  Jag, pappa & morfar åkte till stugan och fixade med lite grejer, jag "tog farväl" av huset & allt annat där. Jag kanske följer med dit fler gånger men idag fick jag tid att gå runt och se mig omkring. Som tur är har mormor & morfar ett annat litet hus nu istället. Jag & morfar plockade liljekonvaljer till mormor och rensade lite ogräs på tomten. Jag tog en pall från huset som jag ville ha, den pallen kommer jag att kalla "mormors telefonpall". Det är så tomt i huset nu, men det kan inte vara en massa grejer kvar när man säljer det.

Jag har varit hemma i några timmar nu, jag somnade och sov i 1½ timme men älsklingen bråkade med mig så jag fick inte sova längre. Jag är fortfarande supertrött, men jag ska sova lite senare istället. Älsklingen påstår att jag fått färg i ansiktet idag, men jag vet inte.. Jag har inte tänkt på att jag varit ute så mycket i solen idag. Nu ska jag lägga mig i sängen igen och titta på tv.

/l


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0