Onsdag

God morgon! Inatt sov jag jättegott, vaknade inte en enda gång under natten. Jag vaknade inte ens när älsklingen gick till jobbet. Jag brukar vakna när han går iväg och sen kan jag aldrig somna om, men nu är det väldigt skönt att jag inte vaknar alls. Jag har några konstiga ryckningar i mitt högra ben, typ vid knät. Jag har ingen aning om varför och det har hållit på så i mer än en timme nu. Usch, hoppas det slutar snart! Jag känner mig jättestressad samtidigt som jag känner mig lugn, det här kommer inte att bli någon bra dag. Igår kväll var det ganska mycket att göra, lite stessigt också så det kanske är därför jag är stressad idag. Hoppas det inte är lika mycket idag, för igår var det inte ens kul.

Nu ska jag ställa mig på crosstrainern ett tag, sen blir det frukost.

/l

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0