Svettigt & jobbigt

Robin och jag tog bussen till Ica Maxi för två timmar sen, busschaufören var så jäkla otrevlig så jag blev arg. Men vi fick åka gratis (har ett shoppingkort som gått ut, men två busschauförer som jag pratat med INNAN det gick ut sa att det gick att överföra resorna som var kvar när det hade GÅTT UT, men att det inte gick att överföra till ett nytt kort när det gamla fortfarande gällde). Men den här busschaufören försökte inte ens att överföra till ett nytt kort utan påstod att det inte gick. Jag tror inte en sekund på henne, vem tror man mest på? En busschauför som är 50+ som har kört buss länge eller en som ser ut att vara 25? Har aldrig sett henne förut.. Jag tänkte att eftersom vi skulle ta bussen hem igen så skulle jag prata med en annan busschauför, MEN tro det eller ej. Samma buss & samma chauför igen.. Jag vägrade att kliva på bussen och därför gick vi från Ica Maxi till Nyfors. Det tog 45 minuter och då hade vi en tung kasse med mat i att släpa på. ALDRIG mer säger jag bara.. Det var inte alls kul att gå, men vad gör man inte när man inte vill bli arg två gånger samma dag. Men jag får väl de det från den ljusa sidan, vi fick ju motion! ;)

/l

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0