Aj

Hur lyckas jag? Förra veckan bet jag mig i tungan, ganska långt in på vänstra sidan.. Men vad gör jag idag? Joo, jag biter mig på högra sidan. Jag har bitit precis vid hörntänderna, så det gör ont varje gång jag försöker prata eller äta. Jag var så glad över att smärtan på vänstra sidan försvunnit.. Men nu har jag lika ont på högra sidan :( Det är så typiskt mig..

I morgon börjar jag inte förrens kl.10:15, så jag får sovmorgon :) Jag ska försöka hinna med att lämna tillbaka ett par skor jag köpte igår.. Fråga mig inte varför jag köpte dem.. Och varför jag lämnar tillbaka dem.. Jag ångrar mig, så enkelt är det. Och så blev jag lite snål när jag kom hem igår. Fast jag fick ju pengar så jag kunde köpa vad jag ville, men jag sparar hellre pengarna!

Usch, nu ska jag gå och lägga mig i sängen. Jag ska föröka söva mig själv så jag somnar. Det var extra jobbigt igår, jag fick "rethosta" precis när jag höll på att somna. Inte en gång, utan två gånger.. Snacka om att bli galen..

God natt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0