Bodyattack

Glömde tala om att jag tränade igår. Det gick jättebra, självklart kände jag av det onda i foten (det gör jag alltid). Jag och syster, plus en massa andra tränade och det var allt annat är rymligt i hallen! Det var så mycket folk så jag höll på att bli galen. Det var särskillt en tjej som var extra störande, nästa gång ska jag sparka på henne med flit! Jag blir så trött på dem som tror att dem äger hela hallen och kan få flera meter av golvet för sig själva! :/ Jag får se om det blir någon träning i helgen, det beror på vilket humör jag är på. Om jag stöter på den störande tjejen ihelgen så blir jag galen.. Hmm..




Följ min blogg med bloggkoll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0