Brr.

Nu är jag hos mamma & pappa, det tog 45 minuter att gå hit. Jag har även hunnit med att vara ute med Brum, vi var ute i 45 minuter. Så 2*45 minuters promenader blev det, bra jobbat Linda! :) Men gud var kallt det var ute, iaf här hos mamma & pappa. Tur att jag var varmt klädd så jag inte frös ihjäl. Jag tog några kort när vi var ute och gick, men dom lägger jag upp här ikväll.. Har ingen sladd till min kamera här. Brum ligger nedanför mig nu och ser sur ut. Han har ett eksem på tassen som har slickar på hela tiden så han har en sån där "dumstrut" på sig. Han hade den inte när vi var ute och jag tänkte att han skulle slippa ha den eftersom jag är hemma. Men det första han gjorde när vi kom hem från promenaden var att slicka på tassen så då åkte "dumstruten" på igen. Stackars lilla vovve! Men han är nog endå glad eftersom jag är hemma :)

Nu ska jag plugga..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0