Förtidigt för julpynt!?

Jag vill så gärna börja julpynta. Men jag är rädd att det är förtidigt. Vad tycker du? Jag ska försöka vänta till första advent, men jag vet inte om jag kan..

Idag har min syster varit här en stund, jag intervjuade henne om olika aktiviteter. Det var spännande att spela in allt vi pratade om istället för att skriva. Jag spelade in allt på datorn och det blev faktiskt riktigt bra. Det är en uppgift vi har i skolan där man ska intervjua en person och spela in det för att sedan skriva av allt ordagrant på datorn. I uppgiften ingår det även att man ska lämna ut en enkät till en annan person. Jag gav enkäten till älsklingen så fort jag fick det från skolan :) Så nu har jag snart båda delarna klart. Jag har lyssnat på den inspelade intervjun från idag och skrivit allt förhand. Så nu har jag bara det sista steget kvar.. Att skriva det på datorn. Fast det gör jag inte ikväll, det får bli i morgon.

Annars så har jag inte gjort så mycket idag. Jag har mest setat i soffan och lyssnat på intervjun så jag är ganska trött på den nu.. Jag har även hunnit med att äta lunch/middag och mysa med katterna :) Just nu ligger dem och sover i sängen, latmaskar! ♥

Och nu ska deras matte och husse umgås!

Hejhopp!

Kommentarer
Postat av: Andie

Jag tycker att det lite väl tidigt att börja julpynta nu, så vänta du till 1 advent.

2008-11-16 @ 21:50:44
URL: http://www.upinmytree.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0