Fredag igen

Veckan går så sjukt fort och jag kan inte fatta att det snart är jul!
Igår hann jag knappt sitta vid datorn, jag och mamma var och handlade lite och på kvällen åt vi jultallrik med styrelsen. Det blev sent igår, kom väl hem vid 22-tiden :/ Inte nog med att jag var trött och längtade efter kudden.. Jag blev skitsur på älsklingen för en skitsak. Men han förstod inte sjäv vad han tänkte göra. Han tänkte ge bort några värktabletter som han fått på recept (dem går alltså inte att köpa utan recept), när jag hade skitont i en tand fick jag knappt ta två stycken på hela dagen för honom MEN nu är det tydligen okej att ge bort dem till sin bror som har ont i ryggen och som ändå ska till läkaren idag!? Jag vet vem det var som skvallrade för älsklingens bror om att vi hade såna värktabletter. Jag ska faan inte säga ett knyst om att jag har fått värktabletter sen när jag har opererat min fot, vem vet.. Det kanske är någon som ska tigga av dem också! :@ Det är inte första gången *piiip* säger att älsklingen har någonting, det var som för något år sen när älsklingens syster skulle låna pengar bara för att *piiip* sa att älsklingen hade mycket pengar. Alltså, jag förstår inte varför vissa människor inte bara kan hålla käften! Jag blir arg så jag kockar.. MEN jag har gömt undan värktabletterna så förhoppningsvis vet inte älsklingen vart dem är. Haha, jag är sååå elak! Men vafan, han ska ju inte ge bort dem när det är han som fått dem utskrivna, dessutom kanske älsklingen behöver dem!

Usch, jag är fortfarande arg.. Men det är skönt att skriva av sig här! Jag blir alltid arg så fort någon ska låna pengar av oss eller något annat som de kan fixa själva! Vissa människor bara tigger och tigger och kan inte göra något själva! Bara för det drömde jag världens knäppaste dröm, alla som står mig nära var med och drömmen var bara sjukare än sjukast!

Idag har jag ett exeminationsseminarium, hur det skiljer sig från "vanliga" seminarium vet jag inte, men vi får ett ½hp för det. Så det är obligatoriskt. Vi är fyra stycken som har två frågor tillsammans, sammanlagt är vi 15 pers som ska vara med + två lärare. Alltså blir det 8 frågor att diskutera.

Byebye/häxan Linda

Kommentarer
Postat av: sis

sööt, hur mycket ska vi köpa till varandrandra i julkapp? & pojkarna, hur gör vi med dem? pusspuss <3

2008-11-28 @ 10:16:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0