Fyrkantiga ögon

Kan man verkligen få det av att sitta framför tv:n mycket? Jag tror att jag har fått det idag ;P Jag har spelat LBP i några timmar nu och det är kul :) Hihi. Men man ska väl sluta när det är som roligast? Hmm.. Jag har även hunnit med att koka bränd kola. Fy fasen, jag tänker aldrig mer koka kola, det luktar förjävligt när man bränner den :/ Och inte nog med det, mina lussekatter som jag också bakade blev misslyckade. Det var visst någon duktig kock som råkade värma mjölken förmycket, den blev förvarm och därför jäste inte lussekatterna :/ Jag har bara otur idag! Jag får väl göra ett nytt försök, tur att jag inte gjorde en hel satts lussekatter. Bättre lycka nästa gång :)

Nu ska jag vila ögonen.. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0