Haa!

Nu är jag hemma igen. Jag började nästan gråta när tandläkaren tryckte in något vasst på tandköttet mellan tänderna. Allra värst var det i överkäken :( Det började såklart att blöda och inte är väl det så konstigt eftersom hon tog i med våld! Jaja, dem var iaf snälla och gjorde så jag fick den lägsta månadskostnaden (420kr/år) i tandvårdsförsäkringen :) Hihi. Så det kommer att dras 35kr/månad från mitt konto. Det är ju inte alls mycket ;P Jag såg vad det här besöket idag skulle kosta.. Det var över 1000kr. BARA för EN undersökning! :/ Men jag betalade inte ett piss idag :) Jag fick dessutom två tandborstar och en förpackning mini flosser, tacktack! :)

Nu ska jag ta något att äta, kanske en frukt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0