Idiot!

Vem är det som borrar på kvällarna och "tidigt" på morgonen??? Det är någon idiot i huset som borrade i någon vägg igår kväll, inte nog med det.. Jag gissar på att det är samma jävla person som borrar nu också! Det är lördag och jag tycker inte att man ska hålla på att väsnas vid den här tiden, framåt 12 är det mer okej. Visst jag är inte så mycket bättre, jag dammsög kl.8 för katterna hade haft ner en blomma på golvet så det var jord överallt. Men min dammsugare är ganska tyst så jag tror inte ens att grannen hör den! Och nu tvättar jag, men det stör kanske bara den som bor under!? Vet inte hur mycket det låter till grannen.. Men jag stör inte HELA huset! :@ Jävla idiot!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0