Kallt

Brr. När jag vaknade i morse trodde jag att det var varmt ute, solen sken och himlen var blå. Men jag hade fel! Brr är ordet som beskriver hur kallt det var. Visste det kanske bara var någon minusgrad, men jag är inte van ännu! Idag åkte jag och mammis till Vilsta och tittade på hantverksgrejer, vi vann varsin duk ;) Sen åkte vi hem och fikade, då kom min systeryster också, det var trevligt :) Jag fick skjuts hem av min söta syster och sen jag kom hem har jag inte gjort så mycket. Jag har virkat lite, spelat LBP, och just nu är Robins kompisar här och spelar så jag tittar på :) Hmm, nu ska jag vara social! Bye bye.

Kommentarer
Postat av: Jilina

Hejsan!

Snubblade in här på din blogg. Vill du ha chansen att bli utnämnd till Veckans bloggare ? Kika gärna in på denna länk då http://isaba.blogg.se/2008/november/vinnare-veckans-bloggare-v48.html

2008-11-24 @ 04:05:55
URL: http://isaba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0