LBP

Hejhopp!
Idag gick jag och älsklingen (som var ledig idag) upp ganska sent, klockan hann väl nästan bli elva innan vi kom upp ur sängen. Men det var skönt att sova ut! :) Efter frukosten satte jag mig framför tv:n och spelade LBP, jätteskoj! Jag spelade ett tag och sen var det dags att gå till frissan och klippa sig :) Min favvo-frisör har flyttat så jag fick gå lite längre än förut.. Men det var det värt, hon är så trevlig och snäll :) Så nu har jag klippt topparn och behöver inte klippa mig på några månader. Det var fyra och en halv månad sen jag klippte mig sist och mina toppar var inte alls så farligt slitna. Ibland har jag tur, annars hade jag fått klippa av lite mer. Jag har ju bestämt mig för att spara ut håret så det blir lite längre. Och mitt hår blir bara längre och längre, fast jag tycker inte det. Hmm.. Det är väl bara för att jag ser mig själv i spegeln flera gånger om dagen så jag märker inte om det växt något. Eller jo, jag ser ju att jag fått en snygg utväxt sen jag färgade håret ;P Nu ska jag tjata på älsklingen så jag får spela LBP igen, måste göra klart min bana ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0