Lördag

Halloj! Igår kväll åkte jag hem till min "fru", anka, men från och med nu kallar jag henne anko. Hihi. Vi hyrde två stycken bra filmer; PS. I love yoy & The heartbreak kid. Vi tittade på dem och klockan blev mycket, jag tror att jag somnade vid halv två inatt. Jag jobbade ju igår och hade gått upp kl.6 på morgonen så jag var trött! I morse vaknade vi kl.7 eftersom anko hade satt mobilen på larm den tiden.. Men tro inte att vi gick upp då.. Vi gick upp vid 9-tiden. Jag hjälpte till att mocka, men jag var inte så bra, jag kände att jag gjorde mer nytta när jag körde ut skottkärran ;) Men jag gjorde iaf ett försök med mockandet. Ankos lilla häst, fölet, var så himla sött! Synd bara att hon blir så stor, det borde gå att stoppa växten så hon förblir liten :) Hihi. Jag fick skjuts hem till mamma & pappa av ankos pappa & sambo, tack så mycket! :) Jag fixade lite med datorn och tog bussen hem till min baby. Så nu har jag varit hemma ett tag och har målat naglarna svarta ;P Ikväll blir det party party!! Yeees.

Gissa om det var svårt att motstå ankos chockladkaka igår? (Den som jag betalade). Haha.. Ni kanske vill veta varför jag kallar Anka för Anko.. Hon dricker så mycket mjölk så hon har blivit en anka + en ko = ANKO ;)


      

Kommentarer
Postat av: Anonym

var är det party? :) Vi går ut på lotus ikväll iaf, förfest hos elka :)

2008-11-01 @ 18:03:33
Postat av: ´sis

jag som skrev inlägget innan!

2008-11-01 @ 18:04:07
Postat av: Linda

Svar till sis: Jag & Anko ska på fest någonstans i stan (typ vid billyboys tror jag), Madde har hyrt en lokal :) Ha det så kul ikväll söööt <3

2008-11-01 @ 18:45:03
URL: http://spjatte.blogg.se/
Postat av: Annicka

Ja vi hade riktigt trevligt, får vi göra om igen snart :) <3

2008-11-02 @ 13:40:03
URL: http://annickaohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0