Lördag

Vissa personer slutar aldrig att förvåna mig!
Idag har jag setat och tagir betalt på bytesmarknaden. Eller jag tog inte betalt, jag satt bredvid och skrev in allt i datorn.. Det var min söta syster som tog betalt. Jag kom hem vid tvåtaget och sen dess har jag städat, tvättat, ätit mat, tittat på tv och pluggat. Just nu har jag tagit en liten paus i pluggandet. Jag har fortfarande lite kvar att skriva i hemtentan, men det är sånt som inte tar allt förlång tid. Jag har iaf skrivit klart allt som tar lång tid (källförteckningen) ;P Hihi. Nu ska jag fortsätta med mitt ordbajsande.
Puss&Kräm :)

Kommentarer
Postat av: Annicka

åh va du tvunden att skriva kräm, blev väldigt sugen på det nu, fy dumma Linda ;) <3

2008-11-10 @ 00:14:46
URL: http://annickaohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0