Måndag

God kväll! Idag har jag jobbat hela dagen, jobbigt som tusan. Jag ville inte gå upp i morse, det var så varmt under täcket och kallt utanför.. Men jag hade inget annat val än att gå upp. Jag var ganska seg till en början, men sen började jag vakna till. Jag var på ganska bra humör tills det var en idiot som förstörde det. Det var på eftermiddagen som han satte sig bredvid (mott emot) mig och stank parfym. Ingen godluktande parfym, det luktade så starkt så jag fick världens huvudvärk! :( Inte nog med det, han trodde att han kunde bestämma över mig. Men tji fick han, jag lydde inte alls honom! Om jag ser honom i morgon så spyr jag.. Jag avskyr människan! Såna människor som tror att de är bäst och att att de vet bäst kan dra åt *piiip*. Jag klarar inte av såna människor! Självklart lyssnar jag på "bossen" och de andra som vet mer än jag, men en sån som vet mindre än mig kan hålla sin mun stängd!

Efter jobbet lagade jag och älsklingen kycklingsallad, sen pluggade jag en stund. Men det är så tråkigt att läsa de tråkiga böckerna så jag har gett upp för dagen! Andra bullar blir det i morgon! Jag ska försöka lägga mig i tid ikväll så jag inte är lika trött i morgon. På onsdag har jag sovmorgon, om jag själv vill (har ett seminarium på eftermiddagen). Hade tänkt att plugga på morgonen.

Nu ska jag titta på tv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0