Måndag

Bara en månad kvar till julafton, en månad! Jag brukar alltid vara klar med mina julklappsköp vid den här tiden. Men förra året var jag sent ute, ska det bli så i år också? Jag har varken haft motivation eller tid att gå på stan och köpa julklappar. Dessutom vill jag inte gå på stan själv (som jag brukar göra ibland). Jag väntar på att älsklingen ska säga att han vill köpa julklappar åt sina syskonbarn, då kan vi gå tillsammans. Jag vet redan vad jag ska köpa åt älsklingen, det var inte så svårt eftersom han bara önskade sig en sak :P Men vad ska jag köpa åt mina föräldrar!? Jag har ingen aning, dem har nästan allt och det känns inte som att jag vill köpa nåt mer som tar plats.. Men vad kan man köpa? Jag måste prata med systeryster och se om hon har något förslag.

Nu ska jag titta till mina kissar som busar, Mysan löper igen och är jobbig som få. Ruben är lite lugn som vanligt :) Inte så konstigt att jag är trött, när vi lägger oss i sängen för att sova är Mysan tyst i två sekunder sen jamar hon jättehögt. Älsklingen tog upp henne i sängen och höll i henne så hon inte kunde spriga iväg, då var hon tyst. Han sa till henne att hon skulle vara tyst och lät henne springa iväg. Efter några sekunder jamar hon igen, det är inga vanliga Mysan jamningar utan hon jamar som en hel karl. Hon är jobbig men förhoppningsvis slutar hon löpa snart! Vi funderar på att sterilisera henne, men jag vet inte vad jag tycker om det..

Nu.. frukost, sen plugga :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0