Måndag

Halloj! Idag ska jag ta en långpromenad hem till mamma & pappa, vet inte riktigt hur lång tid det tar att gå.. Men det tar iaf ca 20 minuter att cykla. Det är så fint väder ute så det är synd att sätta sig på en buss och åka dit när jag kan gå. Jag tänkte sätta mig och plugga lite där och sen gå ut en långpromenad med Brum ;) Det blir många långpromenader idag! Jag får se hur jag gör när jag ska hem ikväll, jag kanske går hem om jag inte tigger skjuts av mamma. Hihi, nu ska jag göra mig iordning och sen gå iväg :)

Byebye.


Kommentarer
Postat av: ThereseLo

åh det låter mysigt med en långpromenad. det skulle jag också vilja ta idag..

2008-11-17 @ 13:52:00
URL: http://thereselo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0