Middag?

Ja, det blev korv & bröd till middag. Det kanske inte vad så mycket till middag, men jag kände inte för att äta något. Bättre att äta en korv istället för ingenting. Efter "middagen" läste jag ännu en artikel, är klar med den också nu :) Har börjat läst på den sista, men den verkar så tråkig så jag har lagt den åt sidan så länge. Jag har ju lite tid nu ikväll för att läsa den och i morgon innan & efter skolan. På tal om i morgon.. Jag kom just på att jag ska på ett skidledarmöte på kvällen.. Jag har noll motivation att vara med på det. Men jag måste. Jag ska väl vara snowboardledare om det finns någon snö efter nyår. Jag som inte ens kan åka snowboard pga min fot :( Jag har talat om det för de andra ledarna, men ingen förutom min syster verkar bry sig :/ Jag vill inte springa upp & ner i backen och kanske trampa snett ännu en gång så ledbandet i foten går av helt & hållet! Hmm. Jag blir alltid tvingad till saker jag inte vill, jag ska ta mod till mig och berätta hur jag känner, jag ska tala om att jag inte mår bra av att tvingas till något jag inte vill eller kan. Problemet är bara att det är jag och en till som ska vara snowboardledare, de andra ska vara skidledare.. Det är alltså bara vi två och varken han eller jag vet hur vi ska lära ut :/ Men som sagt.. Ingen lyssnar eller bryr sig om oss.

Usch, jag var bara tvungen att skiva av mig lite.. Nu ska jag ta tag i artikeln igen så jag blir "pluggfri" i morgon.



Brum älskar snö! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0