Onsdag

Halloj! Idag gick jag upp vid 8. Det var skönt att få lite sovmorgon :) Jag får ju inte sova så mycket annars, när jag jobbar. Jag vet inte vart den första timmen tog vägen efter att jag gått upp, jag ställde mig i duschen och tog på mig kläder, sen var klockan mycket. Och nu har jag setat och pluggat till hemtentan i några timmar. Jag har läst lite lagar och skrivit en hel del. Jag känner att det kommer att gå bra och att jag inte kommer att behöva sitta med det i helgen. Jag ska försöka börja skriva rent allt på datorn idag eller i morgon. Om en stund ska jag göra lunch och sen gå iväg till skolan, har ett seminarium idag.

Ha en bra dag :)

Kommentarer
Postat av: HANNA

fin blogg!

2008-11-05 @ 14:03:42
URL: http://suckmyleftone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0