Onsdag

God morgon! Jag är trött och irriterad. Jag får väl skylla mig själv som inte stänger av mobilen på kvällen, men då skulle jag inte vakna på morgonen. Och visst, jag kan ju stänga av vibrationen så jag inte vaknar av vartenda j*vla sms som jobbet skickar.. Men jag är inte så smart. Två sms direkt efter varandra fick jag idag, det hade väl räckt med ett, då hade jag kunnat somna om. Men när jag fick två stycken var jag tvungen att titta vad dem var från. Om jag inte hade vaknat så hade jag sovit minst en halvtimme till, den halvtimmen hade jag behövt för att vara pigg idag! Åh, jag blir så sur..

Nu ska jag äta frukost och sen slappa lite innan jag ska till skolan..




Tack vare den här sötisen kunde jag inte somna om.. Men det var inte hennes fel från början.. J*vla sms!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0