Ont i magen :(

Ingenting blir som jag har tänkt mig.. Allt blir bara skit.. Jag fick just reda på en sak som ger mig ännu mer ont i magen.. Jag önskar att det inte blir som det är sagt, men det är inte jag som bestämmer.. Fy fan för att hitta ett jobb i den här ruttna staden! Tur att jag pluggar, att jag inte behöver oroa mig för jobb ännu. Men helvete vad surt att inte få jobba kvar på sitt jobb, men jobbarkompisen som har jobbat exakt lika länge där får vara kvar BARA för att han har bättre utbildning. Åhh, jag blir så arg, så arg på dagens jävla samhälle! Är det inte bättre att dem som är unga och har krafter får stanna kvar och att dem som är gamla inte lyfter på ett enda finger på hela dagen får gå!? Jag fattar inte.. Det är ju fan inte lätt att få ett jobb, men nu kommer det bli ännu svårare! Tänk bara hur många som kommer att gå arbetslösa.. Och jag känner en av dem :(


Nu är jag på riktigt dåligt humör! Jävla skitjobb! Åhh, jag tycker synd om alla som får gå, men dem som får stanna kvar kan dra åt helvete!


(Ursäkta språket, men jag är arg och kan inga finare svordomar!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0