Skitväder!

"Det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder" - så sa alltid min lärare i lågstadiet.

Vilken tur att det var sol igår, hade det varit sånt här skitväder så hade jag inte gått hem till mamma & pappa, då hade jag tagit bussen! Men ibland har jag tur :) Hihi. Det passar ju alldeles utmärkt med sånt här väder idag, jag har pluggat lite sen jag gick upp. Jag ska fortsätta nu. Ikväll ska jag och älsklingen spela, spela & spela på PS3:an som älsklingen ska hämta ut efter jobbet ;) Jag ville inte ha in fler spelkonsoller här, men det var inte jag som betalade så jag struntar i om det kommer ännu en i eftermiddag. Jag tycker att det räcker med ett WII, PS2, Xbox 360.. Men tydligen inte! Hur ska älsklingen hinna spela på alla fyra!? Två att vi har två tv:apparater så kan jag spela på en konsoll och han på en annan ;) Hmm. Nu ska jag återvända till mitt kollegieblock, pluggapluggaplugga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0