Söndag

Idag är det söndag & farsdag :) Jag tycker inte om söndagar eftersom det är sista dagen på veckan.. Det betyder att helgen snart är slut. Men den här söndagen känns bra, jag har ingen skola i morgon och kan ta sovmorgon om jag vill ;) Jag är nästan klar med tentan också, har bara lite kvar att skriva (ska läsa en av böckerna och skriva dit lite till på tentan). Jag vet inte hur jag lyckas, men jag har fått ihop 5½ sida redan, vi fick ha max 6. Sist jag var i skolan hörde jag att det var många som undrade hur dem skulle få ihop 6 sidor, enligt dem var det omöjligt. Men eftersom det står max 6 sidor så behöver man inte ha så många sidor.  När jag hörde dem prata om det så funderade jag på hur jag skulle klara av att få plats med allt på 6 sidor, jag var rädd att jag skulle kunna skriva mer. Jag är så duktig på att ordbajsa ;P Imorgon ska jag skriva klart det sista på tentan och så ska jag till blodcentralen och lämna blod :)

Idag ska jag först hem till pappa & mamma, sen på kalas hos Max :) Vet inte om vi ska hem till mina föräldrar efter kalaset också, jag funderar på att låna en bil av dem när vi ska på kalaset. Så är det när man inte har en egen bil.. Men man ska ha råd med det också! Jag är faktiskt inte i så stort behov av en bil, andra bullar blir det när jag pluggat klart.

Nu ska jag städa lite här, började igår och tänkte avsluta städningen idag. Sen ska jag väcka älsklingen som är en riktig sömntuta! ♥

Kommentarer
Postat av: chili

Hur é de me dej idag?Fin blogg:)

2008-11-09 @ 11:19:09
URL: http://hugomilton.blogspot.com/
Postat av: chili

Jodå med mej é de bara bra, lite trött o frusen bara:)Men solen skiner så då kan man inte va annat än glad:)

2008-11-09 @ 11:25:45
URL: http://hetchili.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0